توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
تجهیزات آزمایشگاهی روانشناسی
دانشگاه وازدا و نیهون
توکیو
ژاپن
1366
2
کارشناسی روانشناسی بالینی
اصفهان
اصفهان
ایران
1367
17
3
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
تربیت مدرس
تهران
ایران
1371
17
4
دکتری تخصصی روانشناسی کودکان استثنایی
تربيت مدرس
تهران
ايران
1376
17/70
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
خوب
خوب
مهارتهای حرفهای
#
عنوان مهارت حرفهاى
تاریخ آغاز فعالیت
1
روانشناس بالینی مرکز مشاوره توحید سازمان آموزش و پرورش تهران
1371 الی1398
2
روانشناس بالینی مرکز مشاوره رازی سازمان آموزش و پرورش کرج
1371 الی 1395
3
مهارت در انجام الکتروآنسفالوگرافی مغزی کودکان و بزرگسالان و دریافت تاییدیه یا سرتیفیکیشن
1375
4
مهارت و آموزش فنون نوروتراپی tDCS , EEG Brain Mapping , Neurofeedback , Biofeedback و دريافت سرتيفيكيشن هاي مربوطه
1390
5
مهارت و آموزش فنون درمانهای مکمل در روانشناسی مثل روانشناسی انرژی فنون لمس درمانی و حرکت شناسی کاربردی و ..
1390
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مدیر مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
3سال
2
معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی
دانشگاه خوارزمی
3سال
3
مدیر مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
10سا
4
سرپرست سفارشات خارجی دانشکده روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس
دانشگاه تربیت مدرس
4سال
5
دبیر گروه روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس
دانشگاه تربیت مدرس
1368
1376
6
عضو بازرس شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی کشور
سازمان نظام روانشناسی کشور
8سال
7
نایب ریس سازمان نظام روانشناسی استان البرز
سازمان نظام روانشناسی کشور
8سال
تاییدیهها و مجوزها
#
عناوین صلاحیتها و اعتبارنامهها
توضیحات
1
پروانه فعالیت حرفه ای سازمان نظام روانشناسی کشور
2
سرتیفیکیشن الکتروآنسفالوگرافی
3
سرتیفیکیشن نوروتراپی ( نقشه برداری مغزی ، نوروفیدبک ، تحریک فراجمجمه ای مستقیم مغزی )
فعالیت ها و عضویت های حرفه ای
#
عناوین عضویتهاى حرفهاى
توضیحات
1
سازمان نظام روانشناسي و مشاوره كشور
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مدیر مرکز مشاوره دانشجویی
مدیر گروه فاقد پست معاون
1396/06/01
1397/04/10
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
درمانهای مکمل در روانشناسی كودکان و بزرگسالان با نیازهای ویژه ( روانشناسي انرژي و .. )
1390
2
نوروتراپي كودكان و نوجوانان داراي نيازهاي ويژه
1390
3
توانبخشي كودكان و نوجوان داراي آسيبهاي مغزي
1376
4
ساخت و توليد ابزارهاي تشخيصي و درماني بين رشته اي
1395
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
آموزش مهارت آغازگری اجتماعی به کودکان اوتیسم بااستفاده از مدل سازی ویدئویی
لیلا هوشیارمحبوب
2
تاثیر لمس درمانی برمیزان اضطراب وشدت علایم بیماران مبتلا به سندرم روده ای تحریک پذیر
مهدی طاهری
3
تاثیر آموزش بازی های رایانه ای بر عملکرد حافظه بینایی دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ( نارسا خوانی ) پایه ابتدایی شهر تهران
ریحانه پاکتچی
4
اثر بخشی تعامل با همسالان عادی در مدارس عادی بر مهارت های ارتباطی ، مهارت های اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش اموزان اوتیسم
مجتبی گشول
5
کارکردهای اجرایی در دانش آموزان اتیسم با کنش بالا و دانش آموزان نشانگان دوان آموزش پذیر
معصومه مختاری گورابجواری
6
تاثیر روشهای مختلف تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمعه بر حافظه کاری در افراد سالم
امین ارکان
7
مقایسه کارکردهای اجرایی مغز و کیفیت زندگی در بیماران به مولتیپل اسکلروریس ( ام اس ) و افراد سالم
احسان رنجبر
8
اثر تحریک مستقیم الکتریکی فراجمجمه ای ( ) قشر پیش پیشانی پشتی - جانبی بر کاهش ولع سیگار و میزان استرس
سارا مرادی کلارده
9
تاثیر یک بازی کامپیوتری بر افزایش آستانه توجه کودکان(با تاکید بر کودکان دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی)
فرزانه سلیمانی
10
تاثیر درمان نوروفیدیک بر ولع مصرف و افسردگی بیماران وابسته به مواد مخدر تحت درمان نگهدارنده
یاسر جیریائی شراهی
11
مقایسه بین میزان استرس، تاب آوری هیجانی و رضایت زندگی زوجین ورزشکار و غیر ورزشکار
آزاده افشاریان
12
مقایسه باورهای فراشناختی ، تنظیم شناختی هیجانی و سرسختی روانشناختی در افراد دارای سوء مصرف مواد و عادی
محسن مرادی
13
تاثیر تحریک مستقیم جمجمه ای نورونهای آیینه ای دربهبود تقلید کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا
زهراسادات میرشاه ولد
14
تاثیرانرژی درمانی در کاهش اضطراب ،درد و کیفیت زندگی زنان 55-45 سال تحت عمل جراحی قلب باز مرکز اموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت
آمنه رحیمی
15
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی برهمدلی شناختی ، پر خاشگری ، سازگاری اجتماعی دختران نوجوان
زینب سلیمانی دامنه
16
بررسی اثربخشی روش تحریک گوش به روش اکوپوسورتراپی در کاهش علائم اختلال ADHD
امیر محامد
17
تاثیر تحریک جریان مستقیم برون جمجمه ائی مغز بر حافظه کاری و توجه دانش اموزان مبتلا به نارسا خوانی
مژگان فهیم نیا
18
تاثیر بازی درمانی دلبستگی محور در پردازش حسی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
زهرا لاهیجی
19
رابطه ذهن آگاهی با معنا در زندگی و بهزیستی فضیلت گرا در ورزشکاران یوگا.بررسی نقش واسطه ای خوداستعلایی
روزبه اسدی
20
اضطراب کوید19. نقش بهزیستی روانشناختی و مولفه های سرمایه روانشناختی
زهرا مجدی
21
رابطه کندی زمان شناختی با علایم اختلال استرس پس آسیبی در بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی. نقش تجربه کودک آزاری و اجتناب تجربه ای
نرگس کریمی
22
مقایسه اثربخشی روش ماساژ لنفاوی و ماساژ چینی در کاهش رفتارهای کلیشه ای و افزایش کیفیت خواب کودکان طیف اوتیسم
زیبا اسکندری
23
ارتباط ارزش های شخصی و خود کارآمدی با امنیت روانی در بین مصرف کنندگان کانابیس
سیاوش ازاد
24
ارتباط خودزنی نوجوانان با افکار و اقدام به خودکشی با توجه به نقش تعدیلگر بدتنظیمی هیجان، مشکلات بین فردی، و تنبیه خود و ارائ? یک برنام? آموزشی پیشگیرانه
فاطمه وحدت نیا
25
رابطه اعتیاد به اینترنت با کیفیت خواب: نقش خودکنترلی و احساس تنهایی
زهرا عباس نژادبندری
26
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک با توانبخشی شناختی رایانهای و نوع ترکیبی آنها بر بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی
فاطمه رحمانی فرد
27
پیش بینی پرخاشگری براساس تجارب ناخوشایندکودکی با میانجی گری دلبستگی ،تنظیم هیجان وذهنی سازی در بزهکاران (موردمطالعه : بزهکاران مقیم درکانون اصلاح تربیت تهران )
مریم افشاری
28
نقش میانجی دشواری تنظیم هیجان ،مشکلات بین فردی و تنبیه خود در رابطه خودزنی غیرکشنده با خودکشی و طراحی یک برنامه پیشگیری از خودزنی در نوجوانان.
فاطمه وحدت نیا
29
اثر بخشی سبک فرزند پروری مقتدرانه به مادران (PMT) در کاهش قلدری، تعامل والد کودک و کاهش مشکلات رفتاری کودکان مقطع دبستان
مونا قائمی فر
30
رابطه کیفیت روابط بین فردی و تنظیم شناختی هیجان با پرخاشگری در نوجوانان
رضا غفارزاده نمازی
31
رابطه سرعت شناختی کند و کارکردهای اجرایی با مهارت های اجتماعی در کودکان با اختلال یادگیری خاص
مهناز سرمستی
32
رابطه باور های فراشناخت و نشخوار فکری با خود سرزنشگری نوجوانان دختر مستعد افسردگی
الا سیاحی
33
رابطه نیازهای بین فردی و تنظیم شناختی هیجان با افکار خودکشی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکز روانشناختی
فاطمه حاجی باقری
34
تدوین برنامه ی آموزشی رفتاری والدین (BPT) بارکلی مبتنی بر تلفن همراه جهت بهینه سازی بار مراقبت و رفتارهای والدگری والدین دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی و کارآزمایی آن
نسترن پیری
35
اثر تمرین مغزی بر ادراک دیداری فضایی و توجه شنیداری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی
زهرا خوشدل
36
بررسی نقش فرآینده های انگیزش ، ارادی و ارزش فرهنگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک مطالعه ترکیبی
سمیه قیاسی
37
ارائه الگوی مفهومی از اهمالکاری تحصیلی با توجه به عوامل فردی و زمینهای و سنجش آن در دانشجویان تحصیلات تکمیلی
سمیه قیاسی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
بررسی پردازش های شناختی ضمنی صریح و حافظه فعال در حین وپس از شدت های متفاوت فعالیت بدنی
محمد ملکی
2
بررسی رابطه بین سبک دلبستگی و احساس انسجام با رضایت از زندگی در سالمندان
مهرنوش رستم خانی
3
مقایسه انواع باورهای وسواسی در بیماران مبتلا به وسواس شستشو ، وارسی و نظم و ترتیب
محمد پردل
4
تاثیر تحریک جمجمهای با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی ( TDCS ) برکارکردهای اجرایی
منا سمیعی سنجانی
5
رابطه الگوهای پردازش حسی ورفتارهای محدود و تکراری با اضطراب در کودکان طیف اوتیسم
لیلا محمداسمعیلی
6
مقایسه اختلال کارکردهای اجرایی و مشکلات درون نمودی-برون نمودی در کودکان اتیسم و بیش فعال نقص
نیلوفر سلطانی نوجه ده
7
تاثیر مربیگری در تکانشگری بی قراری نواحی رفتار نگران کننده و مهارتهای اجتماعی بزرگسالان مبتلا به بیش فعالی و نارسایی توجه
غزل عسگری
8
اثربخشی برنامه مداخله ای شناختی رفتاری مبتنی بر خانواده در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان خانواده های تک والدینی مادر سرپرست.نقش افزایش تاب آوری و کیفیت رابطه والد فرزندی
فائزه کیادربندسری
9
تاثیر داشتن کودک با اختلال طیف اوتیسم بر زندگی مادران. رویکرد کیفی
مریم سادات شفیعی
10
رابطه خودکارآمدی تحصیلی با تاب آوری و تنظیم شناختی هیجان و نفش میانجی جو مدرسه در دانش آموزان
حمید رزاقی
11
مقایسه اختلال کارکردهای اجرایی و مشکلات درون نمودی-برون نمودی در کودکان اوتیسم و بیش فعال نقص توجه
نیلوفر سلطانی نوجه ده
12
ارتباط احساس ارزشمندی و ادراک کنترل بیماری در رفتارهای خودمراقبتی بهبودیافتگان از کرونا
ثمینه ماهینی
13
اثربخشی خانواده درمانی شناختی-رفتاری در فرسودگی زناشویی، شرمساری و درماندگی روانشناختی مادران کودکان مبتلا به فلج مغزی
فاطمه فضلی
14
ارتباط عواطف مثبت و منفی، پریشانی روانشناختی و خودمدیریتی با مدیریت درد در نوجوانان مبتلا به سرطان
فاطمه عبادیخواه
15
تاثیر مصاحبه انگیزشی بر دینداری، سلامت روان و سبک زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی
مرجان برازجانی
16
اثربخشی آموزش مبتنی بر هیجان بر درماندگی روانشناختی، بدتنظیمی هیجان و احساس شرم و گناه آسیب دیدگان تصادفات جاده ای دچار اختلال استرس پس از سانحه
شهاب مهری
17
رابطه وضعیت اجتماعی-اقتصادی، حمایت اجتماعی ادراک شده و نگرانی با رفتارهای ارتقاءدهنده سلامت در زنان باردار در زمان پاندمیک کووید-19
محمد کازر
18
پیش بینی کیفیت زندگی نوجوانان براساس کنترل گری والدین و تجارب ناخوشایند دوران کودکی
زهره مصداقی
19
رابطه دلبستگی نا ایمن، تروما های کودکی و کیفیت مراقبت مادرانه با اختلالات رفتاری برونی سازی
مهدیه سعادت نیا
20
تأثیر فرآیند مربی گری بیش فعالی نارسایی توجه بر مولفه های کارکردهای اجرایی بزرگسالان دارای اختلال بیش فعالی نارسایی توجه
غزل عسگری
21
تأثیر فرآیند مربی گری بیش فعالی نارسایی توجه بر مولفه های کارکردهای اجرایی بزرگسالان مبتلا
غزل عسگری
22
ارتباط طرحواره های هیجانی، تمایزیافتگی خود و ذهنی سازی با ویژگی های شخصیت مرزی
علی ناظم زاده
23
ارتباط خودخاموش سازی، حساسیت به طرد و عاطفه منفی با شدت افسردگی در زنان
پرستو اسمعیلی
24
مدل خودخاموشی در زنان متاهل بر اساس سبک های دلبستگی،ابرازگری هیجانی،احساس تنهایی و شفقت به خود و پیشنهاد بسته آموزشی مرتبط
فاطمه نعیمی پور
دروس ترم جاری
895 - روانشناسی کودکان استثنایی با تاکید بیشتر شخصیت کودکان استثنایی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
887 - روانشناسی آزمایشگاهی(طرح ها و پژوهش های آزمایشگاهی) - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
118 - توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
238 - مشاوره توانبخشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
238 - مشاوره توانبخشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
238 - مشاوره توانبخشی - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
238 - مشاوره توانبخشی - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
116 - روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه1 - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
273 - روان شناسی و آموزش کودکان با نیاز های ویژه - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
116 - روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه1 - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
روانشناسی کودکان استثنایی با تاکید بیشتر شخصیت کودکان استثنایی
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:895گروه درس:01تعداد دانشجو:3تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:گروه روانشناسی
2
روانشناسی آزمایشگاهی(طرح ها و پژوهش های آزمایشگاهی)
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:887گروه درس:01تعداد دانشجو:5تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:گروه روانشناسی
3
توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:118گروه درس:02تعداد دانشجو:48تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 200
4
مشاوره توانبخشی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:11کد درس:238گروه درس:01تعداد دانشجو:36تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:09:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 200
5
مشاوره توانبخشی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:11کد درس:238گروه درس:01تعداد دانشجو:36تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:09:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 200
6
مشاوره توانبخشی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:11کد درس:238گروه درس:01تعداد دانشجو:36تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 114
7
مشاوره توانبخشی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:11کد درس:238گروه درس:01تعداد دانشجو:36تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 114
8
روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه1
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:116گروه درس:02تعداد دانشجو:32تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 201
9
روان شناسی و آموزش کودکان با نیاز های ویژه
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:273گروه درس:01تعداد دانشجو:22تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 201
10
روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه1
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:116گروه درس:01تعداد دانشجو:45تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 200
11
Experimental Psychology , Special Education , Learning Disorders , Cognitive Neurorehabilitation
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
مهارت های سازگاری خلاق برای کودکان
فریدون یاریاری, زینب حق شناس, ریحانه درگاهیان
به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)
1393
2
اختلال های روانی - حرکتی
فریدون یاریاری
انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تربیت معلم
1391
3
اصول و روش های طب فشاری در درمان حالت های هیجانی ، ذهنی و ناشی از فشار روانی
فریدون یاریاری
تربیت معلم
1388
4
کودکان استثنایی(اختلالات عصبی - رشدی)
فریدون یاریاری
تربیت معلم
1386
5
ماساژ درمانی چینی
فریدون یاریاری
انتشارات گلبرگ
1386
6
کودکان استثنایی(سندروم ها)
فریدون یاریاری
انتشارات اندیشه آور - ارجمند
1383
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Executive functions in students with high functioning autism and educable Down syndrome
Masoumeh Mokhtari, Fereadoun Yaryari, Hamidreza Hassanabadi, Mohammad hossein Abdollahi
International Journal of Children and Adolescents
2015
2
Relationship between Personality Traits and Internet Addiction of Students at Kharazmi University
Zahra Akhavi samarein, Neda Smaeeli Far, Masoumeh Yekleh, , Fereadoun Yaryari, , lauren sandi
International Journal of Psychology and Behavioral Research
2013
3
The effects of strategy-focused writing instruction for students with learning disability
, parvin kadivar, Fereadoun Yaryari
International Journal of Learning
2011
4
طراحی و آزمون الگوی ساختاری خودخاموشی در زنان متاهل بر اساس سبک دلبستگی، ابرازگری هیجانی، احساس تنهایی با میانجی گری شفقت به خود
فاطمه نعیمی پور, مهناز شاهقلیان قهفرخی, فریدون یاریاری
علوم روانشناختی
1403
5
تا ثیر مداخلات عصب روانشناختی خانواده محوربر ناسازگاریهای زناشویی ونظم جویی شناختی - هیجانی مراجعین متاهل وابسته به مواد مخدر
هانیه گلی رستمی, سید سعید پورنقاش تهرانی, فریدون یاریاری, غلامعلی افروز
علوم روانشناختی
1403
6
تأثیر مداخلات آموزش عصب روانشناختی خانواده محور بر ناسازگاری های زناشویی و نظم جویی شناختی-هیجانی مراجعین متأهل وابسته به مواد مخدر
هانیه گلی رستمی, سید سعید پورنقاش تهرانی, فریدون یاریاری, غلامعلی افروز
علوم روانشناختی
1403
7
پ?شب?ن? پرخاشگر ی در نوجوانان بر اساس ک?ف?ت روابط ب?ن فردی و راهبردهای تنظ?م شناخت? ه?جان
رضا غفارزاده نمازی, فریدون یاریاری, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه دانش مخاطرات
1403
8
پیشبینی پرخاشگر ی در نوجوانان بر اساس کیفیت روابط بین فردی و راهبردهای تنظیم شناخیتی هیجان
رضا غفارزاده نمازی, فریدون یاریاری, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه دانش مخاطرات
1403
9
نقش میانجی دشواری تنظیم هیجان، مشکلات بین فردی، و تنبیه خود در رابطه خودزنی غیرکشنده با خودکشی
فاطمه وحدت نیا, فریدون یاریاری, حمید خانی پور, مهناز شاهقلیان قهفرخی
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
1402
10
رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علایم نقص توجه - بیش فعالی : تجربه کودک آزاری واجتناب تجربه ای
فریدون یاریاری
فصلنامه روانشناسی کاربردی
1401
11
نقش ذهن آگاهی بر خوداستعلایی و بهزیستی فضیلت گرا با میانجیگری معنا در زندگی در تمرین کنندگان یوگا
روزبه اسدی, فریدون یاریاری, مهناز شاهقلیان قهفرخی
پژوهش نامه روانشناسی مثبت
1400
12
طراحی نرم افزار بازی بهبود توجه (ب.ب.ت.ا) و تاثیر آن بر افزایش آستانه توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی
فرزانه سلیمانی, فریدون یاریاری, محمد حسین عبداللهی
کودکان استثنایی
1395
13
طراحی و تاثیر نرم افزار بازی بهبود توجه ( ب. ب. ت.ا) در افزایش آستانه توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه بیش فعالی
فرزانه سلیمانی, فریدون یاریاری, محمد حسین عبداللهی
کودکان استثنایی
1395
14
اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجمه ای قشر پیش پیشانی پشتی- جانبی بر ولع سیگار و استرس
سارا مرادی کلارده, فریدون یاریاری, محمد حسین عبداللهی
پژوهش در سلامت روانشناختی
1395
15
مقایسه احساس تنهایی تنظیم هیجانی و رضایت از تصویر بدنی در کاربران شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس جنسیت
فریدون یاریاری, مجتبی دهقان, امین حسینی
پژوهش در سلامت روانشناختی
1394
16
تعامل هدایت شده دانش آموزان اوتیسم با همسالان و معلم در مدارس عادی کاهش نقایص ارتباطی و اجتماعی در یک پژوهش تک آزمودنی
مجتبی گشول, فریدون یاریاری, جعفر حسنی
تحقیقات علوم رفتاری
1394
17
مقایسهتوانایی دیداری- فضایی و حافظه کودکان نارساخوان و عادی
ندا افشاریان, فریدون یاریاری, فاطمه امین الرعایا, مهین قلیچی سکه
کودکان استثنایی
1393
18
تحریک مغز از روی جمجمه با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (تی دی سی اس) بر حافظه کاری در افراد سالم
امین ارکان, فریدون یاریاری
روانشناسی شناختی
1393
19
مقایس کارکردهای اجرایی انعطاف پذیری ذهنی و حافظه در دانش آموزان اتیسم باکارکرد بالا، نشانگان داون آموزش پذیر و عادی
معصومه مختاری, فریدون یاریاری, حمیدرضا حسن آبادی, محمد حسین عبداللهی
کودکان استثنایی
1393
20
تحریک مغز از روی جمجمه با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (TDCS) بر حافظه کاری در افراد سالم
امین ارکان, فریدون یاریاری
روانشناسی شناختی
1393
21
رابطه ی بین سبک های هویت ، شادکامی و بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه
مهدی طاهری, فریدون یاریاری, غلامرضا صرامی فروشانی, مرزبان ادیب منش
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
1392
22
آموزش آغاز گری اجتماعی به کودکان اوتیسم با استفاده از مدل سازی ویدیویی
پاکدل مقدم, لیلا هوشیار محجوب, فریدون یاریاری
کودکان استثنایی
1392
23
تاثیر لمس درمانی بر اضطراب بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر
مهدی طاهری, فریدون یاریاری, محمد مولوی
طب مکمل
1392
24
تاثیر آموزش بازی های رایانه ای بر عملکرد حافظه بینایی دانش آموزان نارساخوان
ریحانه پاکت چی, فریدون یاریاری, علیرضا مرادی
تعلیم و تربیت استثنائی
1392
25
آموزش آغازگری اجتماعی به کودکان اتیسم با استفاده از مدل سازی ویدئویی
لیلا هوشیارمحبوب, فریدون یاریاری, پاکدل مقدم
کودکان استثنایی
1392
26
تاثیر درجات مختلف نارسا خوانی بر استرس والدینی
احمد احمدی قوزلوجه, فریدون یاریاری, فرشته باعزت
کودکان استثنایی
1391
27
تاثیر آموزشی مستقیم آگاهی واجی بر پیشرفت مهارت خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال خواندن
حجت پیرزادی, باقر غباری بناب, محسن شکوهی نیا, فریدون یاریاری, سعید حسن زاده, احمد شریفی
شنوایی شناسی
1391
28
اثر شدت های مختلف بدنی هوازی بر عملکرد زمان واکنش انتخابی بینایی و آزمون استروپ
محمد ملکی, عباس بهرام, فرخی, فریدون یاریاری
پژوهش در سلامت روانشناختی
1390
29
تاثیر لمس درمانی و آرمیدگی عضلانی بر اضطراب امتحان و فعالیت امواج مغزی
فرهاد جوکار, فریدون یاریاری, مریم قاسمی
دستاوردهای روانشناختی
1390
30
بررسی تاثیر نرم افزار آموزش مفاهیم پایه ریاضی (امید) به دانش آموزان با نشانگان داون مقطع ابتدایی شهر تهران
فریدون یاریاری, غلامعلی افروز, فاطمه میر محمدی
کودکان استثنایی
1389
31
تاثیر لمس درمانی و آرمیدگی عضلانی بر اضطراب موقعیتی و اضطراب خصیصه ای
فرهاد جوکار, فریدون یاریاری, مریم قاسمی
پژوهش در سلامت روانشناختی
1389
32
تاثیر طراحی نرم افزار آموزش مفاهیم پایه ریاضی بر دانش آموزان با نشانگان دان
فاطمه میر محمدی, فریدون یاریاری, غلامعلی افروز
مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
1388
33
تاثیر چند رسانه ای آموزشی ، صدا و رنگ بر عملکرد امواج مغزی
حسن رستگارپور, فریدون یاریاری, حمیده نظری
روانشناسی تربیتی
1388
34
پسر افسرده ، افسرده دارای سو مصرف مواد و سالم
الهه بی غم لعل آبادی, علیرضا مرادی, ولی الله رمضانی, فریدون یاریاری
پژوهش در سلامت روانشناختی
1388
35
وضعیت حافظه شرح حال در سه گروه از پسران؛ افسرده، افسرده دارای سوء مصرف مواد و سالم
الهه بی غم لعل آبادی, علیرضا مرادی, فریدون یاریاری, ولی الله رمضانی
اعتیاد پژوهی
1388
36
بررسی تاثیر روش های تدریس یادگیری مشارکتی بر عزت نفس ، مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
محمد میرزاخانی, فریدون یاریاری, پروین کدیور
فصلنامه علمی پژوهشی روانشناسی دانشگاه تبریز
1387
37
کاربرد نرم افزار آموزشی میلاد بر مبنای مدل عصب روانشناختی بینایی رنگ برای لموزش دانش آموزان نارسا خوان
رقیه عسگری, فریدون یاریاری, پروین کدیور
کودکان استثنایی
1387
38
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارسانویس
الیاس نیازی, پروین کدیور, فریدون یاریاری
کودکان استثنایی
1387
39
ت ثیر آموزش راهبرد های شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارسانویس
الیاس نیازی, پروین کدیور, فریدون یاریاری
کودکان استثنایی
1387
40
بررسی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزت نفس، مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان( دبیرستان )
فریدون یاریاری, پروین کدیور, محمد میرزاخانی
روانشناسی دانشگاه تبریز
1387
41
ت ثیر آموزش راهبردهای شناختی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با نارسایی نویس
الیاس نیازی, پروین کدیور, فریدون یاریاری
کودکان استثنایی
1387
42
رابطه ی هوش هیجانی و منبع کنترل با سلامت روانشناختی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران
سلیمان یحیی زاده, فریدون یاریاری, علیرضا مرادی
فصلنامه مطالعات روان شناختی
1386
43
کاربرد نرم افزار آموزشی میلاد برمبنای مدل عصب روان شناختی بینایی رنگ برای آموزش دانش آموزان نارساخوان
رقیه عسگری, فریدون یاریاری, پروین کدیور
کودکان استثنایی
1386
44
بررسی اثربخشی نرمافزار آموزشی حساب یار بر یادگیری ریاضیات دانش آموزان حساب نارسا
ماه نیا یاوری, فریدون یاریاری, حسن رستگارپور
کودکان استثنایی
1385
45
ارزیابی مهارت های حرکتی و عملکرد عصبی - عضلانی دانش آموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیش فعالی
مهدی رضا فیاضی, مسعود کریملو, زهرا پاشازاده آذری, فریدون یاریاری
کودکان استثنایی
1380
46
مشخصات نقشه مغزی دانش آموزان دارای اختلال نارسا خوانی
فریدون یاریاری, غلامعلی افروز
مدرس علوم انسانی
1378
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
پیش بینی اضطراب بیماری بر اساس بهزیستی روانشناختی و سرمایه روانشناختی در زمان شیوع بیماری کووید 19
زهرا مجدی, فریدون یاریاری, مهناز شاهقلیان قهفرخی
اولین همایش ملی آسیب شناسی روانی کرونا و مداخلات روانی- اجتماعی - ایران
1401/06/10
شفاهى
2
تفاوت های جنسیتی و نقش باورهای دینی در بهزیستی روان شناختی
فریدون یاریاری, نسرین حاصلی, زهرا ساداتی, راحله رنجبر
چهارمین کنگره انجمن روانشناسی ایران - ایران
1391/12/01
شفاهى
3
بررسی نگرش اجتماعی تحصیلی دانشجویان دختر
فریدون یاریاری, زینب حق شناس, ریحانه درگاهیان
ششمین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان - ایران
1391/02/27
شفاهى
4
Enhancing of reaction time and correct responses after transcranhal direct current stimulation(tDCS) on DLPFC in healthy people
Amin Arkan, Mohammad hossein Abdollahi, Fereadoun Yaryari
3rd congress of Neuroscience - Iran
1390/08/07
شفاهى
5
The effectiveness of meta-cognitive Theraphy(MCT) on thought control sterategies positive and negative belifes and safty behaviours in body dysphormic disorder(BOD) patients
iman safaariraad, omid saed, Fereadoun Yaryari, ali moghadam zade
7th international congress of cognitive psychotherapy(clinical Science) - Turkey
1390/03/12
شفاهى
6
سلامت عمومی ، جهت گیری هدف با اضطراب امتحان دانشجویان
فریدون یاریاری, مهدی عرب زاده, محمود نگهبان سلامی
پنجمین سمینار سراسری بهداشت روانی داشجویان - ایران
1389/02/22
شفاهى
7
Assessment of neuromascular and motor skills in students with attention deficit hyperactivity disorder
Fereadoun Yaryari, zahra pashazade
28th international congress of psychology - China
1383/05/18
شفاهى
8
بررسی مسائل بین فردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم
زهرا فیض آبادی, فریدون یاریاری, عابدین جواهری, زهره دانشور پور, لیلی قاسم زاده
نخستین کنگره سراسری آسیب شناسی خانواده در ایران - ایران
1383/02/28
شفاهى
9
مقایسه بازی کودکان عادی و عقب مانده ذهنی
فریدون یاریاری, نوشین سلحشور
اولین کنگره سراسری روان شناسی ایران - ایران
1381/08/08
شفاهى
10
کاربرد آزمون وکسلر در لرزیابی کودکان دارای اختلال یادگیری
فریدون یاریاری, مینا هادیان, محمدحسین سالاری فر
اولین کنگره سراسری روان شناسی ایران - ایران
1381/08/08
شفاهى
11
مقایسه نقشه مغزی دانش آموزان دچار اختلال در یادگیری ریاضی و کودکان مستعد در ریاضی
فریدون یاریاری
اولین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان - ایران
1381/02/07
شفاهى